מדוע אתם צריכים פרסום בשילוט חוצות

פרסום חוצות נחשב לאחד הפרסומים המסורתיים והוותיקים שקיימים. הוא לא נעלם ולא יעלם, ולא בכדי. אם אתם רוצים לשרוד ולהצליח כלכלית, אתם חייבים פרסום בשילוט חוצות. בדיוק כמו ספר טוב או עיתון, שלמרות הקידמה והטכנולוגיה, איתנו פה תמיד, כך שילוט החוצות פה כדי להישאר. שילוט חוצות אינו נערם על השולחן, לא ניתן להחליפו ( כמו החלפת ערוץ בטלוויזיה) או  להשתיקו ( שידור ברדיו) ולא ניתן לסגור בו את חלון הפרסום שקפץ כך פתאום (במרשתת). המסר הוא חד, קצר, ברור – מיידי! חודר.

קהל היעד של שילוט החוצות תמיד נמצא. הקהל תמיד יהיה שם ברחובות, ותמיד ייצא מהבית (לעבודה, בילוי, נסיעה וכו'). על כן, הקהל תמיד יפגוש את שילוט החוצות.

כך שהמסר - תמיד יגיע למטרה.

שילוט חוצות אף מגיע לאוכלוסיות שהפרסום בכלי התקשרות או במרשתת לא בהכרח מצליח להגיע אליה, כגון: מיליוני תיירים המבקרים בכל שנה במדינה או לכל הנוסעים תכופות ונמצאים בדרכים כבדרך קבע. גם לכל אלו- לפרסום החוצות השפעה מכרעת. 

יתרון נוסף הוא ששילוט חוצות, המתפרסם בכמה מדינות בו זמנית, מייצר מעין אחידות פיסית גאוגרפית והופך את כל העולם לבמה אחת סביב אותו מותג ומשדר עוצמה יתרה. בשילוט חוצות הפרסום הוא חזותי ומוחשי וניתן ממש להרגישו ולחוש את המותג (להבדיל מפרסומת בדיגיטאל). שילוט חוצות אף ניתן למדידה על ידי המפרסם, ניכרת השפעתו על המכירות והמפרסם יכול לדעת בדיוק לאן נותב תקציבו ולערוך ניטור ובקרה. כמה פשוט. ככה יעיל.

שילוט החוצות שלנו עובד! נקודה.